[Fanda] Nastavení vytváření bodů obnovy ve win. Vista

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Říjen 14 22:05:14 CEST 2010

Zdravím,

Tak to Vám nepůjde v tom případě, protože já tu měl něco podobného, do určité doby se mě body obnovy systému vytvářely v pořádku, ale po nějakém kritickém update systému vždy počítač po nějaké chvíli zamrzl, objevily se tam přesýpací hodiny, myší nešlo nic dělat, prostě totální zamrznutí a tvrdý restart. Co mě to stálo námahy, než jsem coby plácnutí do vody zkusil vypnout body obnovy a najednou systém šlape krásně jak fík. Jeden počítač se mě takhle odpráskl docela, při startu se objevilo Missing operation system, zkoušeli jsme v biosu opravit spouštěcí záležitosti
bootrec /fixboot
bootrec/fixmbr
, ale taky nic. Takže jestli Vám to dělá to, co dělá, důrazně doporučuji body obnovy vypnout, protože si můžete odbourat systém tak, že nenabootuje. Hovoříme o Windows Vista.

S pozdravem/Kind regards
Tapin
Tapin-radio coordinator, technical support
Od: "Jirina Holenova" <jirina.holenova na centrum.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 14. října 2010 17:43
Předmět: Re: [Fanda]Nastavení vytváření bodů obnovy ve win. Vista

Zdravím,
tak chválím za poslání návodu (a není to sranda), jen na těch mých
zhůvěřilých Vistách nechodí (to taky není sranda jen prostý fakt).
Automatické body obnovy mám zaškrtnuté, při vytváření vlastního bodu obnovy
to hází stejnou hlášku o chybě, tedy: při pokusu o zpracování
 určené operace došlo k neočekávané chybě zprostředkovatele stínové kopie.

Díky za snahu
Jiřina Holeňová