[Fanda] RSS

Vítek tapin na wo.cz
Čtvrtek Říjen 14 15:28:56 CEST 2010

Ahoj,

To je zajímavé, byl tu před časem rovněž jeden člověk, který si stěžoval, že mu Snarfer také padne, já to používal s NVDA a nikdy nepadnul. Stálo by za pokus zjistit základní info systém, odečítač apod. jestli je to od toho závislé. Jinak ale v tomhle ohledu nedokážu bohužel poradit, kdyby se to dělo mě, taky bych nevěděl. Bohužel konfort programu se tímto značně snižuje. Pokud vím, Snarfer žádný log nemá, kde by se dalo zjistit, co způsobovalo pády.

S pozdravem/Kind regards
Tapin
Tapin-radio coordinator, technical support
Od: "Peter Gombarik" <msp na chello.sk>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 14. října 2010 9:45
Předmět: Re: [Fanda] RSS

Ahoj,

Dakujem za skveli navod na pouzivanie RSS, ale mam problem tebou zmienovanym
programom Snarfer, ktory je skveli, ale mam problem, ze ak ho pouzivam s
Jaws 11 a pozeram si RSS clanocky, tak jednoducho celi program padne.
Neviem, ze ci je konflikt pri prezerani zoznamu veci, ktore si uz Snarfer
natahal, alebo kde, ale proste vzdy ak si pozeram zoznam clankov, tak to
padne. Inak fakt dobry a prehladny program.

P.