[Fanda] FW: Informace o nových aplikacích (nejen) pro osoby se zrakovým postižením

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Říjen 14 12:23:27 CEST 2010

Dobrý den,
děkuji za rychloéu reakci ...
už to vidím, já možná přeskočil - fakt jsem to chtěl a chci jen
otestovat - krok Prosím, označte informace, které chcete vložit do své
prezentace a pak se mě to už na nic neptalo a vytvořilo/nevytvořilo to
žádnou stránku. Případně se ještě ozvu. Děkuji. Miloš Šmíd