[Fanda] FW: Informace o nových aplikacích (nejen) pro osoby se zrakovým postižením

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Říjen 14 10:19:10 CEST 2010

Dobrý den,
zkoušeli jste třeba osobní stránky? ... já si nastavil pro slabozraké
nebo normální styl, ale nedostal jsem se do redakčního systému/editoru
- nějak to přeskočilo až k vygenerování stránky, na rozdíl od situace,
kdy jsem zkoušel Blog a zvolil styl pro nevidomé.
Umí to snad generovat jen jednotlivé stránky nebo příspěvky na jedné
adrese stránek?
Posílání stránky mailem je výborná věc ...
Aplikace s obrázky jsem zatím nezkoušel.
Své veledílo jsem po sobě však už smazal - stránek mám fůry jinde a
tak to zkouším spíše z pohledu lektora IT ZP.
Tak budu čekat, zda si někdo z nás Fandů založí stránky a řekne k tomu
více, resop. dopis posílám i panu RNDr. Plhákovi, třeba nám sem k tomu
něco napíše, resp. pokud napíše mně, přepošlu to sem.. Miloš