[Fanda] CIT Reader .

Frantisek Dolezal dolezal na braillnet.cz
Úterý Říjen 12 21:56:43 CEST 2010

Zdravim.
Poslechnul jsem si hlasy Alenu a Jana, je škoda že se nedají použít
třeba do Nvda.
F.D...

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, October 12, 2010 2:00 PM
Subject: Re: [Fanda] CIT Reader .

Ahoj,
jak si to tak čtu - v podstatě program Linguatec - jen jiné hlasy,
cenově přibližně také stejné ...
Jen možná ten nákup relativně jednodušší, i když Linguatec jsem
kupoval vloni před vánoci a v pohodě, jen musíte platit kartou, která
umožňuje nákup přes internet, což je relativně samo o sobě rizikové,
třeba při ztrátě karty ... tak v tomto smyslu - tohle je v rámci ČR -
možná levnější poštovné, jinak záleží na tom, jaký hlas je pro Vás
příjemnější - Laura od Linguatecu nebo ty plzeňské. Například chybí mi
trochu informace o tom, zda je možné upravovat slovníky, ale počítám s
tím, že ano - u Linguatecu to do velké míry možné je, jen chybí návod,
jak na to.
Miloš