[Fanda] RSS

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Úterý Říjen 12 14:35:22 CEST 2010

Ahoj,
no pokud máš málo rss, resp. rss která se často neaktualizují, můžeš
použít live marks ve firefoxu - prostě klikneš na rss odkaz a dáš
odebírat pomocí live marks, nebo co to je, prostě se ti v záložkách
vytvoří podnabídka toho rss a v té nabídce budou články.
Pak je dobrá čtečka greatnews. Je i přenosná a je hodně accessible.
Vojta