[Fanda] CIT Reader .

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Úterý Říjen 12 14:00:48 CEST 2010

Ahoj,
jak si to tak čtu - v podstatě program Linguatec - jen jiné hlasy,
cenově přibližně také stejné ...
Jen možná ten nákup relativně jednodušší, i když Linguatec jsem
kupoval vloni před vánoci a v pohodě, jen musíte platit kartou, která
umožňuje nákup přes internet, což je relativně samo o sobě rizikové,
třeba při ztrátě karty ... tak v tomto smyslu - tohle je v rámci ČR -
možná levnější poštovné, jinak záleží na tom, jaký hlas je pro Vás
příjemnější - Laura od Linguatecu nebo ty plzeňské. Například chybí mi
trochu informace o tom, zda je možné upravovat slovníky, ale počítám s
tím, že ano - u Linguatecu to do velké míry možné je, jen chybí návod,
jak na to.
Miloš