[Fanda] lze krom monitoru připojit k počítači televizi?

Miroslav Lacina miroslav.lacina na centrum.cz
Úterý Říjen 12 10:30:47 CEST 2010

Zdravím Radku
Stojí mi tady dnes už nepoužívám.
Místo repráků jsem mněldomácí kino.
Až mně vysvětlili, že kino bere stejně eletriky jako PC. tak jsem to přestal
používat.
Z kina by ta televize mohla jít vytáhnout.
Míra