[Fanda] lze krom monitoru připojit k počítači televizi?

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Úterý Říjen 12 10:19:36 CEST 2010

Zdravím fandové.
Měl bych ještě jeden dotaz.
Jeden můj kolega se na mne obrátil s problémem, se kterým si nevím rady
a tak zkusím poprosit o řešení zde.
Kamarád ještě do nedávna chytal přes své upc tv noe, ale to teď přestalo
přes kabel vysílat a tak už to chytá jen na internetu.
A položil mi dotaz, jestli by nějak nešlo zařídit, aby si mohl obraz
pustit na normální televizi, nikoli na monitoru. Má televizi s větší
úhlopříčkou než monitor a tak ho zajímalo, jestli nějak lze do počítače
zapojit televizi tak, aby když si pustí televizi přes internet, aby se
na to mohl dívat na připojeném televizoru.
napadlo mne, že by se snad dalo místo monitoru připojit tu televizi, ale
to je zbytečně asi komplikované, pokud to vůbec jde. Nešlo by nějak mít
v počítači zapojený jak monitor pro práci na pc, tak televizi pro
případ, že bude chtít sledovat tv přes internet?
Nenapadá mne, jak to technicky a softwarově pořešit.
Předem mnohokrát děkuji za rady,
s pozdravem Radek Žalud.