[Fanda] Co udelat, aby LG monitor neusinal

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Říjen 11 08:48:17 CEST 2010

Ahoj, Peter a ostatnї,
zkuste mi někdo napsat, kde to vypínání v sedmičkách najdu ... díky.
V Dataartu mi říkali cosi o fun tlačítku - to tam skutečně máme a je
tam nějaké nastavení - zatím to od nedělního dopoledne neudělalo ...
případně vše nastavit na automatické nastavení.
Nemůže to ovlivnit i rozlišení obrazovky? Menší rozlišení - méně dat,
proto stihne data zpracovat - větší rozlišení, ukládá, nestíhá ...
Možná i kabel ...
Ale prosím, abych mohl vyzkoušet i to nastavení - kde to v těch sedmičkách je?
Díky. Miloš