[Fanda] stahování mailů do mobilu

Pondělí Říjen 11 07:24:25 CEST 2010

> Já jenom jestli nemáte nějaký nápad, jak odfiltrovat
> tu pšotu, co nechci, konference a tak.

A jak se chová Gmail, pokud si přes webové rozhraní nastavíte filtr,
kterým mailům z konferencí přiřadíte štítek a vyřadíte je z doručené
pošty? Nemám teď možnost to v praxi vyzkoušet, ale je myslím poměrně
velká šance, že Gmail přes POP3 bude nabízet pouze zprávy z doručené
pošty.

> Gmail bych si pro práci a úředničinu rozhodně nedával!

A proč ne? Gmail již pět let používám pro veškerou poštu a neumím si
představit, že bych používal něco jiného...

AD smtp.seznam.cz: Krom nastavení platného uživatelského jména a hesla
je rovněž nutné, aby odchozí e-mailová adresa byla "seznamová"
(neco na seznam.cz či jiná doména, kterou Seznam nabízí), jinak server
zprávu odmítne odeslat.

Dobrou noc (resp. dobré ráno:-)

Michal Jungmann