[Fanda] dotaz, je tato kopie legální?

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Neděle Říjen 10 22:33:10 CEST 2010

No toho bych se ani zas nebál. Ty virtuální systémy jsou dost dobře
oddělené, zas tak moc propojené nejsou, jak se zdá. Určitě je ale
opatrnost na místě, protože může být nějaké svinstvo v tom virtuálním
systému. No bankovnictví bych přes něj asi nedělal.
Můžu se jenom tak zeptat, kdes to sehnal? Mě b se to celkem hodilo, mám
jenom německé. Jaké má tohle jazyky?
Vojta