[Fanda] dotaz, je tato kopie legální?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Říjen 10 22:23:07 CEST 2010

Ahoj,
tak předně bych určitě takové výtvory nestahoval kdo ví odkud.
Nezapomeň, že jde přece jen o virtuální systém, takže ač s tím nemám
mnoho zkušeností, myslím, že pro malware ani jiné neřády zaručeně není
problém dostat se do systému, ve kterém ten virtuální běží. A pokud by v
tom virtuálním systému byla nějaká škodná připravena, tak se vystavuješ
riziku...
Martin.