[Fanda] stahování mailů do mobilu

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Neděle Říjen 10 09:50:55 CEST 2010

No lidi, ten mail for exchange je dost dobrý. Pomineme-li skutečnost, že
to chodí na microsoftích serverech, tak se s tím dá nádherně
synchornizovat z google contact, calendar a gmail.
Akorát já mám na gmailu přes 6000 zpráv, a ty do telefonu nechci. Vidím
to, že si zkusím založit nějakou oficiálnější adresu než
krecoun na gmail.com a to bude moje adresa pro lidi. Konfery pujdou na starou.
Vojta