[Fanda] dotaz k seřazování a konferencím

estrella estrellacz na gmail.com
Neděle Říjen 10 08:03:36 CEST 2010

  Zdravím, nejdřív mám dotaz, když si v pc otevřu nějakou složku, mám
tam položky seřazeny pod sebou, jinde zas vedle sebe, jak tohle mohu
sjednotit? A další dotaz, je v pořádku, že mi nepřichází zprávy z
konferencí na braillnetu z čtk? A dovolím si připojit další dotaz, když
si něco stahnu z youtube a chci pak ten formát dostat programem aol
audio ectracotr dostat do mp3, tak některá videa mi převede ok ajiná
vůbec ne, jestli víte někdo, čím to, tak za rady děkuji. Petra Lásková