[Fanda] klavesove skratky pro powerpoint2003

Měchura Milan miechura na unss.sk
Neděle Říjen 10 01:01:42 CEST 2010

Zdravím,

v konferenci JAWS jsem neuspěl, tak to skusím ještě tady.

měl by prosím někdo z členú seznam klávesových skratek využitelných v
programu PowerPoint2003 v češtině nebo slovenštině? Mám slovenský Office2003
a JAWS9.0.
V PP je sice nápověda, ale v obou případech jsou ty nápovědy v angličtině a
tou já nevládnu.
Proto sháním tyskratky v č. nebo s. jazyku. |Mimochodem, ani např. v
"galopáckém" seznamu skratek pro jaws10 nejsou uvedeny.

Děkuji

Milan Měchura

__________ Informacia od ESET Smart Security, verzia databazy 5518
(20101009) __________

Tuto spravu preveril ESET Smart Security.

http://www.eset.sk