[Fanda] stahování mailů do mobilu

Sobota Říjen 9 23:44:50 CEST 2010

no neviem, ale práve som prakticky ukázal, že to funguje.
Prečo by si si nemohol vlastným smtp serverom posielať prílohy? Buď všetko,
alebo nič, či?
P.
----- Original Message -----
From: "Jaromír Vít" <jaromir.vit na volny.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, October 09, 2010 11:40 PM
Subject: Re: [Fanda] stahování mailů do mobilu

  Ahoj, Peter, takto  nám to fungovalo. Ale už Anefunguje. I Zdenda
Bajtl to řešil a i když nevím, zda to vyřešil, povídá se, že tohle už
servery Seznamu neumí. Nezkoušel jsem, jen vycházím z toho, co se píše
na webu. Jistě, že si můžu vyrobit smtp vlastní, ale tam zase nebudu
moci posílat přílohy. No, nic, nechám to být. Až budu muset řešit pobyt
ve špitále, tak pak mne nutost dotlačí. Rak je svinstvo.

Mirek