[Fanda] jeste jednou nekolik otázek na rádek focus blue 40

Zdenek Vopat zdenekvopat na zdenek.vopat.name
Sobota Říjen 9 23:13:54 CEST 2010

Dobrý den,
pred nekolika dny jsem zde napsal otázky ohledne rádku focus blue, bohuzel jsem nedostal zádnou odpoved. Tak svuj mail posílám znovu a dekuji za odpoovedi.
dobrý den,
Mám nekolik otázek k rádku focus blue 40.
1. na brailském rádku jsem stiskl nejaká tlaccítka a rádek sez acal automaticky posunovat, jak to zastavit?
2. existuje nejaká nápoveda jako je v jawsu insert-1 kde si mohu stisknout tlacítka a rádek pouze oznámí co delají ale neprovede nic?
3. jak dostat ruádek do puvodníhho nastavední, kdyz si svá naprosto rozhodím a chci se vrátit k defaultu?
4. proc anglický manuál uvádí, ze nad navádeccími tlacítky je pouze 5 znacek, kdyz je jich tam 7?
5. V cem je rrozdíl mezin následujícím:
Presunout brailský kurzor k  pc kurzoru

Presunout brailský kurzor k aktuálnímu kurzoru
dekuji za odpovedi.
 S pozdravem,
Zdenek Vopat