[Fanda] stahování mailů do mobilu

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Sobota Říjen 9 22:28:00 CEST 2010

  Nemůžeš. Musíš mít aktivní smtp na odesílání zpráv. Můžeš přijímat, to
jo, ale když potřebuješ odeslat, musíš mít nastavený i odchod. A to je
asi problém, protože dřív to šlo u Seznamu, nevím, jak dnes. Braillnet
odchozí server neposkytuje, UPC sice ano, ale ne z mobilu. Proto je
dobré si udělat server na odchod u zaměstnavatele, který se pak dá
použít na všechno. Shrnu-li to, tak vyzvednout zprávu není problém.
Problém je zprávu odeslat. Mirek