[Fanda] stahování mailů do mobilu

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Sobota Říjen 9 22:22:41 CEST 2010

  Tak obchodním partnerům, lidem v práci, dávejte jen jeden mail a
konfery si nechte zasílat na jiný mail. Já to dělám tak, že vážné věci,
to znamená pracovní či úřední mám na mailu od poskytovatele pevného
připojení UPC, na který mám i u pošty kvalifikovaný certifikát. Ostatní
věci, jako jsou konference, mi chodí na free služby a na schránku
Braillnetu. Gmail bych si pro práci a úředničinu rozhodně nedával!

Mirek