[Fanda] stahování mailů do mobilu

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Sobota Říjen 9 19:33:25 CEST 2010

Dobrý den,

být vámi bych chodil přes mobilní gmail. Sežere to málo dat a jdete přes
prohlížeč, který bývá plně ozvučen. Mobilní verze googlích služeb
nepoužívají žádné velké vymyšlenosti, takže by to mělo jet bez větších
problémů.

Ve svém mobilním prohlížeči přejděte na www.google.com, tam zvolte odkaz
Více, následně odkaz Gmail a pak odkaz Navštívit nyní.

S pozdravem

Tomáš Valůšek

P.S.: Seznam má taky mobilní rozhraní, nejjednodušší je stáhnout si
aplikace Seznamu pro mobily, která přidá potřebné odkazy do samostatné
složky.