[Fanda] Opet jeden ze speku ...

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Pátek Říjen 8 02:23:37 CEST 2010

Proč používáš  Vistu? Se nediv, že se ti to jebe. To je prostě buggy system.
:)
Tom

----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: "Konference - Fanda" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, October 08, 2010 2:09 AM
Subject: Re: [Fanda] Opet jeden ze speku ...

Zdravím,

Neporadím, ale taky přihodím ještě další špek možná ještě špekovatější.

Windows Vista, čerstvě nainstalované, a podržte se, nejen že blokují Windows
Update, to jsem obešel instalací SP, ale kdykoli zadám do prohlížeče
www.microsoft.com
vypíše se 404, stránku nelze načíst. Jednoduše Microsoftí systém si nějak
záhadně blokuje své vlastní stránky. :o) Prohlížeče MS IE i Mozilla Firefox
nejnovější verze, vše zbrusu nové.

Házím to sem spíše jako patálii pro obveselení kolektivu, nečekám ani, že by
mě s tímhle snad někdo poradil, zkoušeli jsme vypnout firewall, antivir
Nod32, prostě nic nepomáhá. Bez updatů bych to vydržel, systém je ale jaksi
divně nahlodaný, protože nechce akceptovat a nevidí žádné flashky, externí
disky, prostě nic. Tak to jen na vysvětlenou, s čím se tu potýkám a nevím si
rady...
S pozdravem/Kind regards
Tapin
Tapin-radio coordinator, technical support