[Fanda] Opet jeden ze speku ...

Vítek tapin na wo.cz
Pátek Říjen 8 02:09:31 CEST 2010

Zdravím,

Neporadím, ale taky přihodím ještě další špek možná ještě špekovatější.

Windows Vista, čerstvě nainstalované, a podržte se, nejen že blokují Windows Update, to jsem obešel instalací SP, ale kdykoli zadám do prohlížeče
www.microsoft.com
vypíše se 404, stránku nelze načíst. Jednoduše Microsoftí systém si nějak záhadně blokuje své vlastní stránky. :o) Prohlížeče MS IE i Mozilla Firefox nejnovější verze, vše zbrusu nové.

Házím to sem spíše jako patálii pro obveselení kolektivu, nečekám ani, že by mě s tímhle snad někdo poradil, zkoušeli jsme vypnout firewall, antivir Nod32, prostě nic nepomáhá. Bez updatů bych to vydržel, systém je ale jaksi divně nahlodaný, protože nechce akceptovat a nevidí žádné flashky, externí disky, prostě nic. Tak to jen na vysvětlenou, s čím se tu potýkám a nevím si rady...
S pozdravem/Kind regards
Tapin
Tapin-radio coordinator, technical support
Od: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
Komu: "Fanda na Tereza. Fjfi. Cvut. Cz" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 7. října 2010 19:00
Předmět: [Fanda] Opet jeden ze speku ...

Ahoj, Fandové,
jedna moje klientka měla a stále má problém.
Zadá do Exploreru www.lidovky.cz a naskočí ji stránka www.pece-pizza.cz .
Už jsem se ptal na všech možných stranách, zeptám se i Vás - co s tím?
Vymazal jsem Cokies a všechno možné, probral podezřelé doplňky ...
zatím nepomohlo.
Někteří radí CCleaner, SpybotSearch and Destroy, jiní FireFox a v něm
doplněk Deamond a pak nějak přes nouzový režim to odstranit ...
Setkali jste se někdo s něčím takovým?
Kupodivu - když se www.lidovky.cz uložily do oblíbených a pak se dal
na nich enter, naběhly v pohodě. Též zjednodušená stránka
www.lidovky.cz/index naběhl v pohodě správně.
Jde o systém WinVista, IE 8 umocněný Supernovou 9.
Díky za postřehy. Miloš