[Fanda] Opet jeden ze speku ...

gp1 gp1 na nextra.sk
Čtvrtek Říjen 7 19:57:50 CEST 2010

Ahoj miloš!
Skús ešte malwarebites. Je účinejší ako iné produkty navyše zadarmo.
Peter

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: "Fanda na Tereza. Fjfi. Cvut. Cz" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, October 07, 2010 7:00 PM
Subject: [Fanda] Opet jeden ze speku ...

Ahoj, Fandové,
jedna moje klientka měla a stále má problém.
Zadá do Exploreru www.lidovky.cz a naskočí ji stránka www.pece-pizza.cz .
Už jsem se ptal na všech možných stranách, zeptám se i Vás - co s tím?
Vymazal jsem Cokies a všechno možné, probral podezřelé doplňky ...
zatím nepomohlo.
Někteří radí CCleaner, SpybotSearch and Destroy, jiní FireFox a v něm
doplněk Deamond a pak nějak přes nouzový režim to odstranit ...
Setkali jste se někdo s něčím takovým?
Kupodivu - když se www.lidovky.cz uložily do oblíbených a pak se dal
na nich enter, naběhly v pohodě. Též zjednodušená stránka
www.lidovky.cz/index naběhl v pohodě správně.
Jde o systém WinVista, IE 8 umocněný Supernovou 9.
Díky za postřehy. Miloš

http://www.eset.sk