[Fanda] Opet jeden ze speku ...

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 7 19:16:28 CEST 2010

Ahoj Miloši,

v první řadě bych spustil IE8 bez doplňků, abych zjistil, jestli je
problém uvnitř nebo vně MSIE. Určitě bych na ony stránky taky poštval
jiný prohlížeč, pokud možno čerstvě stažený či nainstalovaný, případně
bych si s sebou vzal svou flešku s portable instalací svého oblíbence.

Další postup záleží na tom, jak by test dopadl. Pokud by to dělal jenom
MSIE, tak bych se poohlédl po instalovaných doplňcích, případně bych
nahlédl do mrkvosoftí knowledge base a hledal, jak je možné odstranit
všechny doplňky třetích stran.

Pokud je problém vně msie, tak bych se koukl do souboru hosts.txt, tam
se totiž dají přemapovat cíle odkazů pro celý systém (ten název si
nepamatuji přesně). Pak bych šel do firewallu a dočasně zrušil všechny
výjimky, aby mi bylo prozrazeno, kdo touží po komunikaci s vnějším světem.

Já osobně bych si tipl na nějaký skrytý toolbar v MSIE, což by právě
odhalil start prohlížeče v safe režimu, bez doplňků (odkaz je ve skupině
Příslušenství).

Zdraví

TomVal