[Fanda] na netbooku s win 7 sa nedá pripojiť na Skype a nehraje Tapinradio

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Čtvrtek Říjen 7 16:54:48 CEST 2010

Nevypli, bo iexplorer sa normálne pripojí, jak som už písal - Laco
----- Original Message -----
From: "Jan Danko" <honzadanko na volny.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, October 07, 2010 1:55 PM
Subject: Re: [Fanda]na netbooku s win 7 sa nedá pripojiť na Skype a nehraje
Tapinradio

Dobrý den Laco,

Nevypl jste si nechtěně hifi připojení?

Mě se toto již párkrát stalo.

Honza

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Ladislav Csepi
Odesláno: 7. října 2010 13:30
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Tapinradio

Hojte, Mám oba programy povolené v bráne firevall ale to zjavne nestačí. Kde

ešte čo povoliť? Chová sa to tak, že spustím Tr, vyberiem stanicu,
zaentrujem a tá nehraje a nepomôže ani zaentrovať na zapnúť zvuk. U Skype
pochopiteľne najaktuálnejšieho, dám správne meno heslo, následne prihlásiť a

potom vypíše, že sa nepodarilo prihlásiť.
Úroveň zabezpečenia v Iexplorery je stredná, net ináč chodí, stránky načíta.

Za rady vopred dikes - Laco
Ladislav Csepi
Ponúka masérske a psychologické služby
neváhajte a zavolajte 00421905199263