[Fanda] Speak v Mirande a cteni zprav

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Úterý Říjen 5 12:34:09 CEST 2010

Ahoj fandové. Mám v Mirandě verzi Speaku, která je v češtině, ale nečte mi
zprávy, takže ani nevím, že mi někdo na nějakou síť někdo napsal, když
nevyvolám otevření zprávy. Vím, že se tam musí na záložce komunikace na
kartě psaní zpráv zaškrtnout upozorňovat, i když není okno otevřené a
případně přepnout stav blikání na bublinové oznámení, když nechci, aby se
zprávy rovnou otevíraly. To jsem udělal to zaškrtnutí upozorňování mimo
otevřené okno i nastavení na bublinové upozornění, ale udělal jsem to při
založení nového profilu než jsem tam naimportoval skupiny s kontakty, když
tam ještě nic nebylo. Zjistil jsem totiž, že stačí tam mít jeden kontakt a
při najetí na položku komunikace/karta psaní zpráv hned Miranda spadne. Ale
zaškrtnuté to tam určitě zůstalo i po přidání kontaktů, přesto mi Speak
nepřečte oznámení o nové zprávě, i když i to mám v nastavení speaku
zaškrtnuté. Mám tam ještě něco přenastavit nebo je lepší si tam dát
anglickou verzi speaku? Zdraví Michal.