[Fanda] Jaký skener pro profi skenování knih?

gp1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Říjen 4 21:23:21 CEST 2010

Ahoj Honzo!
Treba si náisť firmu, ktorá testovanie umožní, prípadne sa dohodnúť na
zapožičaní proti zálohe. Ked sa chce všetko ide. Je to len otázka dohody s
predajcom, alebo predavačom. Ved im ponúkame možnosť si zarobiť predajom
tovaru, lenže s podmienkou predbežného funkčného testu. Samozrejme, že asi
nevýde v ústrety velkopredajca, ale skôr menšia firma. Takto to robím zopár
rokov a vždy som sa dohodol. Ak nie, idem o kus dalej dovtedy, kým nenájdem
rozumného človeka.
Kúpiť sa dá skoro všetko, lenže nie sme takí bohatí, aby sme kupovali detské
hračky, ktoré sa po chvílke práce rozsypú...
Peter

----- Original Message -----
From: "Jan Danko" <honzadanko na volny.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, October 04, 2010 8:42 PM
Subject: Re: [Fanda]Jaký skener pro profi skenování knih?

No pochybuju, že prodejce nechá zákazníka vyskoušet skener. Nějak si to
nedovedu představit v krámu plnym lidí. V alze je možno si oskoušet
notebook, ale to je něco jiného. Maj je tam zaplí a je možno si oťas
vyskoušet. U skeneru o tom pochybuju.

Pravda je, že by to bylo pěkné přijít do krámu s NTB a moci si oskoušet
potřebný kus hardware. Porovnám-li skener co jsem měl předtím UMAX ASTRASCAN
47500 a HP 4050 scanjetG tak mohu říct, že HP 4050 scanjetG je rychlejší a
kvalitnější.

Honza