[Fanda] Jaký skener pro profi skenování knih?

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Pondělí Říjen 4 20:42:31 CEST 2010

No pochybuju, že prodejce nechá zákazníka vyskoušet skener. Nějak si to
nedovedu představit v krámu plnym lidí. V alze je možno si oskoušet
notebook, ale to je něco jiného. Maj je tam zaplí a je možno si oťas
vyskoušet. U skeneru o tom pochybuju.

Pravda je, že by to bylo pěkné přijít do krámu s NTB a moci si oskoušet
potřebný kus hardware. Porovnám-li skener co jsem měl předtím UMAX ASTRASCAN
47500 a HP 4050 scanjetG tak mohu říct, že HP 4050 scanjetG je rychlejší a
kvalitnější.

Honza

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele gp1
Odesláno: 4. října 2010 20:08
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Jaký skener pro profi skenování knih?

Ahoj!
Osobne som testoval dva kusy od rôznych dodávatelov. Bol medzi nimi dosť
podstatný rozdiel.
Ten prvý kus sa rozbehol po príkaze temer okamžite a nascanoval A4/ 300 DPI/

stupne šedi za 5 sec, pričom návrat trval asi 2,5 sec. Takže celý cyklus
trval 7,5 sec.
Druhý jkus zase dlho rozmýšlal, kým začal konečne scanovať a celý cyklus u
neho trval asi 20 sec. Zrejme sa jednalo o nejaký vadný kus...
Vcelku svižné sú scanery Canon séria od 8XXXX
Pozri si:
www.nupseso.sk , alebo CZ.Najistejšie je ísť priamo k predajcovi a
otestovať. Inak kupuješ mačku vo vreci.
Majú tam vcelku dobrý prehlad.