[Fanda] Jaký skener pro profi skenování knih?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Říjen 4 20:18:49 CEST 2010

  Ahoj, Peter, myslíš ten HP 4050? Než mi to firma dodá, tak ho stejně
vyzkouší. Ještě prosím k té zvukovce, ted nemám přístup do svého archivu
Fandy, mám ho někde hluboko v zálohách. Nebyla to M-Audio? Pan Baláž sem
kdysi posílal ukázku. Dík, Mirek