[Fanda] Jaký skener pro profi skenování knih?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Říjen 4 20:00:49 CEST 2010

  Ahoj, Honzo, tak ten Skener Plustek OpticBook 3600+ vypadá tak, že
nepůjde skenovat dvě strany naráz. Parametry má asi výborné. Nejspíš si
tedy napíšu ten HP 4050 co máš ty, stojí 4 955 s daní. Moc díky!

Mirek