[Fanda] Jaký skener pro profi skenování knih?

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Pondělí Říjen 4 19:51:18 CEST 2010

Ještě jsem zapoměl uvést, že jde o klasické A4 skenery.

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Jaromír Vít
Odesláno: 4. října 2010 19:34
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: [Fanda] Jaký skener pro profi skenování knih?

  Dobrý večer, Fandové, já vím, že se to tu probírá dost často, ale trh
se mění, proto bych vás rád poprosil o nějaké tipy na skenery vhodné pro
digitalizaci knih. Moje kritéria jsou: hlavně kvalita skenů, co nejmenší
chybovost s FR 10, rychlost, cena do 7 000 Kč. Případně, jaké značky
vůbec nebrat a na které se naopak zaměřit jako nejlepší.

Ještě mimo téma, abych nemusel psát dva maily, připomeňte mi někdo,
prosím, oztačení té externí zvukové karty, co její mikrofonní vstup
vůbec nešumí.

Všem předem moc děkuji.

Mirek