[Fanda] Image instalacky Win XP Professional SP3 Czech

Svatopluk Hruban s.hruban na centrum.cz
Pondělí Říjen 4 18:19:33 CEST 2010

Uvádím postup doporučený Microsoftem:
Nejlepší asi bude opravit OS přímo z instalačního média.
Oprava nemaže žádná data. Přepisuje a opravuje systémové soubory a doplňuje
chybějící registry.
Nainstalované programy by měly zůstat plně funkční.
Opravu provedete následujícím způsobem:

Vložte instalační CD do mechaniky, restartujte počítač a nabootujte z něj.

1. V první instalační obrazovce započněte novou instalaci klávesou enter.
2. Poté potvrďte licenční smlouvu klávesou F8.
3. Nyní by se Vám měl ukázat disk a na něm nainstalovaný operační systém.
Ten máte možnost opravit stiskem klávesy R. Spusťte opravu a dokončete ji.
_

Při náhradním CD pozor na tyto faktory:

Proffesional/Home
32/64 bit verze
Jazyk operačního systemu
FPP (plná instalační verze)/OEM (předinstalovaná)
Stejný Service Pack jako na originálním CD.

Je potřeba je dodržet, aby následně nebyl problém s aktivací operačního
systému.
_

S.H.