[Fanda] Image instalacky Win XP Professional SP3 Czech

gp1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Říjen 4 17:44:25 CEST 2010

Ahoj Csaba!
Skús ešte opraviť bootovanie disku:
teda naštartovať počítač s CD, prepnúť sa na konzolu a zadať príkaz
fix mbr
potvrdiť
po reštarte znova nabootovať s CD preisť na konzolu a zadať príkaz
fix boot
takisto potvrdiť.
Po reštarte by už mohol systém nabootovať aj sám...

pomocou lwlite môžeš integrovať aj další service pack do novej kompilácie
inštalačného CD.
Pre operácie na konzole budeš potrebovať vidiaceho asistenta.
Tolko stručne.
Inak, ak disk demontuješ a vložíš do externého boxu vačšinou sa podarí
vykopírovať všetky dáta.

Peter