[Fanda] Image instalacky Win XP Professional SP3 Czech

Pondělí Říjen 4 15:34:38 CEST 2010

Ahoj,
bola to moja téma, ľudia mi zaslali aj nejaké linky, ale ja som vtedy zháňal
xp home edition, no skús uloz.to a pod., určite nájdeš.
s pozdravom Peťo

----- Original Message -----
From: "Garai Csaba" <csabag na centrum.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, October 04, 2010 2:01 PM
Subject: [Fanda] Image instalacky Win XP Professional SP3 Czech

Zdravim na konferenci,
měl bych dotaz ohledně instalačky v předmětu.
Může mi prosím někdo poslat link - pokud vůbec existuje a ví o něm - na
stažení image disku k
Win XP Professional SP3 česká verze.
Něco se přihodilo mému stroji se 7 let starou  instalací a původní XP Pro,
ke kterému samozřejmě instalačku má má jen SP1 jestli vůbec a tak mi
nainstalovaný systém, ve které jsou už bšechny aktualizace vč. SP3, ani před
tímto asi fatálnějším pádem už nenechal provést žádnou opravu s hláškou, že
se nejedná o aktuálně nainstalovaný systém...
 Jinak momentálně z HDD ani nebootuje, takže to bude asi trochu větší
dobrodružství.
O tom, že tady probíhala nějaká debata s tímto tématem vím, ale všechny
maily mi zůstaly na tom notebooku...
Dík, s pozdravem, Cs.