[Fanda] Omylem smazané soubory na FTP

Pondělí Říjen 4 14:45:34 CEST 2010

Jirko,

FTP protokol myslím nemá žádné příkazy pro odvolání provedených
operací, takže jediná šance na obnovení souborů je kontaktovat správce
daného serveru, který by teoreticky měl mít možnost soubory obnovit
pomocí nástrojů, které nabízí daný souborový resp. operační systém na
serveru běžící.

Ahoj

Michal