[Fanda] Olympus WS570

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Pondělí Říjen 4 11:54:17 CEST 2010

Dobrý den,

zdravím všechny členy na této konferenci. Minulý týden jsem si objednala a poté zakoupila z internetového obchodu alza.cz diktafon Olympus WS570. Tento diktafon je však bez ozvučení, mně to však příliš nevadí. V poměrně krátké době, takřka hned, jsem se naučila nahrávat a přehrávat mnou nahrané soubory a dávat je do počítače. Ovšem nač jsem dodnes nepřišla jsou dvě věci. Nevím totiž, kde se zapíná a vypíná diktafon a kde lze regulovat a nastavovat citlivost mikrofonu. A proto bych se chtěla obrátit na ty z Vás, kdo se s tímto tipem diktafonu setkali, popř. ho vlastní, zda by mi mohl někdo z Vás popsat, kde se tato tlačítka nachází. Nebo zda někdo z Vás nemá podrobný návod k tomuto diktafonu s podrobným popisem umístění tlačítek a co které tlačítko znamená. Nejvíce mě nyní sice zajímá ovládání dvou funkcí, které jsem popsala výše, leč kdyby někdo měl celý manuál, ráda bych si ho přečetla celý. V diktafonu je sice přímo složka s návodem a v počítači si lze návod číst, leč je tam plno obrázků a návod je proto méně srozumitelný a vůbec tam není popis tlačítek.

Předem všem moc děkuji za pomoc, snad jsem vysvětlila trošku srozumitelně, oč mi jde. Přeji všem příjemný pondělní den, srdečně se loučím, Martina Ribárová.