[Fanda] Mladsi nevidomi radioamateri

Frantisek Dolezal dolezal na braillnet.cz
Sobota Říjen 2 21:07:11 CEST 2010

Zdravim.
Zkuste se podívat na stránky Českého radioklubu.

Nevim přesně zda je to tento odkaz?
http://www.crk.cz/CZ/KONCEC
Doležal.

----- Original Message -----
From: "Tomáš Hromádka" <t.hromadka na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, October 02, 2010 5:38 PM
Subject: Re: [Fanda] Mladsi nevidomi radioamateri

Zdar. Nějaký materiáli včetně audio nahrávek ke zkouškám jsem našel,
ale mě
zajímalo, jak bych tu zkoušku mohl dělat. Jestli si na ČTU přinesu
notebook
a na něm test vyplním, nebo jestli to budu dělat ústně a tak. Taky
jestli je
tam nějaká praktická část, nějaká matematika, měření, něco zpájet a
tak.
Proto jsem chtěl info od někoho, kdo to už udělal a nevidí.
Tom