[Fanda] Mladsi nevidomi radioamateri

Sobota Říjen 2 17:47:33 CEST 2010

praktická časť určite nie tohoto druhu, amatérom sa kľudne môže stať človek,
ktorý si kúpi hotový prístroj, presne ako po užívateľovi pc nik nechce, aby
rozumel jeho vnútornostiam, praktické veci sú otom, ako sa chovať na
pásmach, poznať skratky, pravidlá a tak, z fyziky maximálne šírenie
rádiových vĺn, ale tiež len strieľam, ale matematika isto žiadna, možno
prepočet vlnovej dĺžky na kmitočet a naopak, hi.
P.

----- Original Message -----
From: "Tomáš Hromádka" <t.hromadka na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, October 02, 2010 5:38 PM
Subject: Re: [Fanda] Mladsi nevidomi radioamateri

Zdar. Nějaký materiáli včetně audio nahrávek ke zkouškám jsem našel, ale mě
zajímalo, jak bych tu zkoušku mohl dělat. Jestli si na ČTU přinesu notebook
a na něm test vyplním, nebo jestli to budu dělat ústně a tak. Taky jestli je
tam nějaká praktická část, nějaká matematika, měření, něco zpájet a tak.
Proto jsem chtěl info od někoho, kdo to už udělal a nevidí.
Tom