[Fanda] Mladsi nevidomi radioamateri

Sobota Říjen 2 17:23:31 CEST 2010

Ahoj,
ja by som odporučil knihy z Kdd Od CB k rádioamatérúm a Rádioamatérsky
provoz a predpisy, sorry asi za horšiu češtinu, ale máte ich tam.
s pozdravom Peťo

----- Original Message -----
From: "Tomáš Hromádka" <t.hromadka na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, October 02, 2010 4:34 PM
Subject: [Fanda] Mladsi nevidomi radioamateri

Zdar. Tohle neni přímo dotaz týkající se PC, ale s nevidomými a technikou
souvisí, tak snad mě tu nezabanujete. :D
Uvažuju o složení zkoušek pro udělení licence pro radioamatérský provoz,
stačily by mi zkoušky typu "N" Novice).
A rád bych se spojil s nějakým nevidomým radioamatérem mladšího věku, který
tuto zkoušku má a poradil by mi, jak to jako nevidomý můžu udělat apod.
Kdyby tu někdo takový byl, pište mi na soukromo.
Díky.
Tomáš Hromádka