[Fanda] instalace virtuálního pc

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Sobota Říjen 2 12:34:56 CEST 2010

  No tohle je takové strašně obecné. Záleží na spoustě faktorů - co máte
za OS, jaké programy se hlavně spouští při startu, jaké jsou parametry
počítače...
Obecně windows se prostě podle mých zkušeností dřív nebo později zanese.
Pak se dá trošku držet na živu různým softwarem, ale stejně jsem na
konec zkončil u reinstallu.
Proto je nejlepší si hned po instalaci udělat pomocí něčeho zálohu, já
používal paragon drive backup nevím jak se to jmenuje teď, určitě
existují i nějaká free řešení.
Ccleaner je dobrý, zkuste ho nechat prošťourat registry a mrkněte s ním
na programy, které se spouští při startu. Klidně se s vám spojím a
můžeme to projít, některé věci vypadají dost divně a přesto je
nepotřebujete.
Vojta Polášek