[Fanda] instalace virtuálního pc

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Sobota Říjen 2 12:04:37 CEST 2010

  No určitě na to existují nějaké komerční nástroje, vím že paragon na
to má nějaký nástroj, ale není to sranda. Windows je totiž strašně
háklivý na to kde se nachází, jestli se nemýlím tak i nějaká jeho
registrace souvisí s hardwarem, ale opravte mě.
Jestli to dobře chápu, tak chceš přenést vlastně celý disk z toho aceru
do virtuální podoby - do virtuálního stroje na jiném počítači. Je to tak?
Jestli je to tak, tak by to chtělo udělat nějak obraz toho disku a ten
obraz pak nějak použít jako disk pro ten virtuální stroj. Jestli jsem
to  špatně pochopil, upřesni.
U linuxu by to bylo jednodušší - prostě nakopíruješ celý disk  někam
jinam, změníš pár hodnot pro připojování disků a jedeš jako za starých časů.
Vojta