[Fanda] instalace virtuálního pc

Pavel Vlček vlcekp1 na seznam.cz
Sobota Říjen 2 11:08:30 CEST 2010

  Dobré dopoledne.
Tak u nlite je popis, že odebírá nějaké komponenty windows.
Bylo by nějak možné, že bych přenesl windows xp home z notebooku acer do
virtuální podoby na svůj notebook tedy muselo by to být asi bez ovladačů
pokud to nějak jde udělat.
Můj malý notebook od aceru již přestává fungovat, ale systém na něm je
nepoškozen.