[Fanda] instalace virtuálního pc

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Sobota Říjen 2 10:13:43 CEST 2010

Aoj, neni s tim problem, pote co zadas veskere potrebne udaje, tak je
tam pak ale pruvodce myslim na zadani serioveho cisla a jmena tak jako
pri klasicke instalaci, musim ozkouset, nemam to tu ted pred sebou. Ja
sem to zvladl, ale je pravda, ze sem u minimalne 100x instaloval ruzne
systemy, takze.. Jinak zkontrolujte, ze mate nastaveny zvuk a bacha,
obcas hlavne u win 7 kdyz sem nainstaloval VM Warovske ovladace mi