[Fanda] instalace virtuálního pc

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Pátek Říjen 1 19:33:54 CEST 2010

  No myslím že to dost dobře nejde.
1. Nevím, že by při bootování měl windows vydávat nějaký zvuk.
2. Instalace jako taková zatím vůbec není ozvučená, protože při
instalaci se samotný windows  nespouští - není to live cd.
Takže buď hledat na torrentech windowsy už přímo jako vmware image
(našel jsem jedny, ale jsou německy), a nebo si od někoho nechat pomoct.
Vojta