[Fanda] Cim se da otevrit obrovsky dokument doc, kdyz pro Word je to velke sousto

gp1 gp1 na nextra.sk
Pátek Říjen 1 10:48:45 CEST 2010

Ahoj Miloš!
Ked som scanoval Vademecum, malo to asi 800 strán a tiež samý obrázok. Preto
spracovanie dávky už robil vidiaci kolega.
Dnes je móda urobiť knihy čo najatraktívnejšie s kopou grafiky, ktorá sa
prelieva so strany na stranu, prípadne nápis kapitoly je orientovaný na boku
knihy, teda otočený voči textu o 90 stupnov, dalej sa vkladajú rôzne bubliny
kde je text reverzne sfarbený. S toho Finereader spolahlivo zblbne, bez
ohladu na jeho verziu a text bude mať rosekané každé slovo v polovičke s
vloženým znakom "l" či iným.... Tá posledná verzia 10 je lepšia v tom, že
obrázok roskladá na jednotlivé farebné vrstvy, ktoré sa spracujú oddelene až
výsledok sa spojí.
Tým podstatne stúpne kvalita rozpoznaného textu.

Aj tak zostáva základom digitalizácie presné napolohovanie predlohy, inak to
môžeš rovno scanovať znovu...
Pokial ukladáš dokument do Wordu, treba zredukovať obrázky. Inak bude
dokument nemiestne velký...
Peter