[Fanda] Cim se da otevrit obrovsky dokument doc, kdyz pro Word je to velke sousto

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Říjen 1 10:06:57 CEST 2010

Dobrý den, děkuji všem za reakce a napíšu zpětnou vazbu.
Co to je editor jarte? Není to nějaký překlep?
No, tak jak to dopadlo.
V Open Office jsem neměl příležitost to vyzkoušet.
Zkusil jsem WordPad, sice se to otevřelo, jenže jak Word2003
skolaboval při ukládání velkého souboru, tak se to někde uřízlo.
Zvláštní je, že mně to nepřišlo co do obsahu zase tak velké a tak
trochu i pro sebe jsem dal uložit z FineReaderu i s obrázky - skenoval
jsem knihu Panovníci Ruska - pokud znáte takovou tu edici Odkaz -
velké obrázky to jsou, ale celá kniha má jen 80! stránek, takže
poměrně útlá knížka.
Při uložení do PDF, žádný problém - uložilo se i s obrázky.
K této edici ještě jeden postřeh - pokud byste skenovali sami.
Nevidomým to moc nedoporučuju skenovat, protože, jak tam jsou obrázky
přes půl stránky a dva sloupce textu a na jedné stránce třeba obrázek
nahoře v prvním sloupci a pak text a pak v druhém sloupci nahoře text
a pak dole třeba zase velký obrázek, tak to občas nepochopitešlně
přehodí pořadí těch sloupců - musí se to ručně nazonovat - určit,
který sloupec se má číst nejdříve a který potom - očíslovat zony.
Bohužel na to se musí vidět a použít myš.
Až to budu mít, zřejmě to pošlu na Braillnet - bez obrázků. Případně v
pdf to mám také.
Díky všem za odpovědi. Miloš