[Fanda] NVDA/SpybotSD

Jiri Holzinger jiriholz na centrum.cz
Pátek Říjen 1 08:40:43 CEST 2010

Zdravím, záleží jakou máš verzi programu jestli českou tak postupuj
takto:
spust aktualizace v programu. bude tam seznam serverů. potom stiskni
zkratku alt +p Měl by se tam objevit seznam kde je napsáno detection
rules a potom stiskni alt +s a bude to stahovat aktualizaci.
Pokud máš anglickou verzi, v seznamu serverů stiskni zkratku alt +c a
potom alt +d

(30/09/2010 21:31)