[Fanda] Cim se da otevrit obrovsky dokument doc, kdyz pro Word je to velke sousto

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Pátek Říjen 1 01:09:05 CEST 2010

No, prý právě tím Wordem 2010. Standa psal, že umí otevírat obrovské
dokumenty.
Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
hlavinkaj na atlas.cz
Tel. 585223678, 608262594
Skype hlavinac
----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: "Fanda na Tereza. Fjfi. Cvut. Cz" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, September 30, 2010 5:44 PM
Subject: [Fanda] Cim se da otevrit obrovsky dokument doc,kdyz pro Word je to
velke sousto

Ahoj, Fandové,
mám zase takovej dost specifickej problém ...
nevědomky jsem si uložil z FineReaderu velký soubor s obrázky do Wordu
- asi půl gigový a teď mi ho nemůže Word 2003 ani ¨jeho mladší bratr
2007 otevřít, přesto bych ho potřeboval otevřít.ňemáte nějaký zázračný
trik na to, čím by se dal ještě takový dokument otevřít? Díky. Miloš

--
Jsem chráněn bezplatným SPAMfighter pro soukromé uživatele.
Až doposud mě ušetřil příjmu 518 spam-emailů.