[Fanda] problem s postou na Nextre

Měchura Milan miechura na unss.sk
Neděle Únor 28 11:42:47 CET 2010

Zdravím,

no, nechcem vám oponovať, ale ja na sťahovanie pošty používam niektorými
"zatracovaný" OutlookExpres a predpokladám, že je tam nastavený Pop3server.
Web rozhranie nepoužívam.
A pri tom zaseknutí postačilo odstrániť ten posledný, nanajvýš predposledný
mail, ktoré si Outlook stiahol.
A tým ojedinelým prípadom som mal na mysli, či takéto problémy majú i iný
užívatelia nextry.

Milan Měchura

----- Original Message -----
From: "gp1" <gp1 na nextra.sk>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, February 28, 2010 9:20 AM
Subject: Re: [Fanda] problem s postou na Nextre

Nie je to ojedinelý problém!  V Nextre mi tvrdili, že je to spôsobom
prístupu k mailom cez Pop3 server, čo je niečo iné ako priamy prístup cez
webmail.
Jednoducho sa zasekne stahovanie na nejakom maili nezávisle od jeho pôvodu.
Stačí však vymazať všetko od začiatku včítane tohoto mailu a všetko chodí v
poriadku. Podobá sa to zle naindexovanej ddatabáze, kde sa nedá prečítať
akurát jeden záznam.
Situácia vznikla ked prešli v serveroch na linux a používajú nejakú free
aplikáciu pre správu mailov.
So správcom som síce párkrát debatil s nulovým výsledkom. Teda vyriešil len
momentálny problém, ale opakuje sa to znova a znova, približne raz za
mesiac...

Existuje vôbec nejaký spolahlivý provider na maily?